Iнтернет Асоцiацiя України   
Iнтернет
Асоцiацiя
України
  01025, Україна, м.Київ,
вул. О.Гончара, 15/3, офiс 22.  
Тел./факс: +38 044 278-2925
Web: www.inau.org.ua
E-mail: dir [at] inau.org.ua

ІнАУ у співпраці з НАБУ провела семінар «Механізми просування в Інтернеті для банків»

ІнАУ у співпраці з Незалежною асоціацією банків України (НАБУ) провела 2 липня 2013 р. семінар «Механізми просування банків в Інтернеті». Це вже другий спільний семінар ІнАУ і НАБУ, який направлений на розвиток ринку інтернет-реклами в банківському секторі, перший був проведений 23 квітня поточного року.

В ході семінару, який відбувся  в конференц-залі НАБУ, були презентовані можливості Інтернету для реклами банківських послуг і просування брендів.

За даними компанії «ІнМайнд», яка виконує дослідження інтернет-аудиторії України на замовлення ІнАУ, у травні 2013 р. обсяг реклами в Інтернеті в категорії «Банки і фінанси» склав 2,5% від загального обсягу вітчизняної інтернет-реклами, а загальна аудиторія банківських сайтів досягла у травні 42% інтернет-користувачів старше 15 років.

При цьому обсяг ринку інтернет-реклами в Україні ще не досягає світових показників, але демонструє стрімкий ріст (зростання за підсумками 2012 року за даними дослідження ІнАУ склало близько 100%).  Тому банки, використовуючи цей тренд, активно впроваджують нові механізми інтернет-реклами.

В ході семінару фахівці підрозділів реклами і маркетингу українських банків ознайомились з інструментами і механізмами інтернет-реклами, про які розповіли представники компаній-лідерів у своїх сегментах:

         Тетяна Гордєєва (аналітичний ресурс Finance.ua) розглянула механізми сфокусованого маркетингу - низькобюджетні інструменти та рішення для просування банків в Інтернеті;

         Іван Дубінський (дослідницька компанія InMind) ознайомив аудиторію з даними досліджень і практичним використанням досліджень у медійній рекламі;

         Віталій Георгієв (агентство інтернет-реклами AdPro) розповів про очікування онлайн-користувачів від банку;

         Роман Скрипник (портал «Укрнет») повідомив учасників семінару про можливості лідогенерації для фінансових компаній, споживчі кредити і автокредити.

 

Семінар пройшов у формі зацікавленої дискусії.