Протокол засідання Комітету від 20.05.2014
Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
20.05.2014 р. м. Київ
Учасники засідання
|
|
Коміссарук Михайло |
Член Правління ІнАУ, Голова Комітету |
Гордєєва Тетяна |
Інфінсервіс |
Дубинський Іван |
InMind |
Байдаченко Анастасія |
Aegis Media/GMG |
Миколюк Ігор |
Комерсант |
Яценко Олександр |
"АМЦС" |
Колєснікова Марина |
1+1 |
Дергачова Дарья |
Adwork |
Дідиченко Олена |
Admixer |
Андрющенко Ірина |
StarLightMedia Group |
Семенченко Ірина |
StarLightMedia Group |
Іванов Максим |
First Internet Sales House |
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Подлесняк |
Admixer |
Лях Олексій |
DigitalDNA |
Порядок денний засідання
1. Звіт про матеріали досліджень за квітень 2014 р.: дані останньої хвилі установчих досліджень в рамках проекту соціологічних досліджень інтернет-аудиторії України, дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у квітні 2014.
3. Щодо проведення дослідження обсягів інтренет-реклами за перше півріччя 2014 р.
4. Різне.
Рішення
1. Звіт про матеріали досліджень за квітень 2014 р.: дані останньої хвилі установчих досліджень в рамках проекту соціологічних досліджень інтернет-аудиторії України, дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
Слухали: І.Дубинського, членів Комітету.
Вирішили:
1.1. Вважати за доцільне надавати дані досліджень з урахуванням Криму з використанням даних установчих досліджень лютого 2014 р. Доручити І.Дубінському внести відповідні дані.
1.2. Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у квітні 2014.
Слухали: І.Дубинського, членів Комітету.
Вирішили:
Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
3. Щодо проведення дослідження обсягів українського ринку інтренет-реклами за перше півріччя 2014 р.
Слухали: М.Коміссарука, членів Комітету.
Вирішили:
3.1.Вважати доцільним проведення дослідження обсягів українського ринку інтренет-реклами за перше півріччя 2014 р. у два етапи: 1-й етап – 24 липня, 2-й етап – 4 серпня 2014 р.
3.2. Створити робочу групу у складі І.Семенченко (координатор), Н.Байдаченко, І.Дубінський, В.Куковський, О.Яценко для доопрацювання визначень та методики дослідження обсягів українського ринку інтренет-реклами.
3.3. Обговорення списків учасників та методики дослідження обсягів українського ринку інтренет-реклами за перше півріччя 2014 р. внести до порядку денного наступного засідання Комітету у червні 2014.
3.4. Вважати доцільним проведення семінару з обговорення визначень та методики дослідження обсягів українського ринку інтернет-реклами 10 липня 2014 р.
4. Різне.
Вирішили:
4.1. Провести наступне засідання Комітету 17 червня 2014 о 10:00.
4.2. Включити до складу Комітету Дідиченко Олену, Admixer.
Всі рішення ухвалені консенсусом.
|