Протокол засідання Комітету від 11.06.2015
Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
11.06.2015 р. м. Київ
Учасники засідання:
Коміссарук Михайло
|
Голова Комітету,
Член Правління ІнАУ
|
Дубінський
Іван
|
Factum Group
|
Іванов Максим
|
First Internet
Sales House
|
Попович
Анатолій
|
First Internet
Sales House
|
Куковський
Володимир
|
ІнАУ
|
Лєбєдєва
Ольга
|
Старлайт
|
Лях
Олексій
|
newage.
|
Миколюк Игорь
|
|
Нігматулін Олександр
|
B2Blogger
|
Денис Приходько
|
C8
|
Яценко
Олександр
|
"АМЦС"
|
Іванов
Олексій
|
B2Blogger
|
Порядок денний засідання
1. Результати
установчого дослідження української інтернет-аудиторії за травень 2015 р.
2. Звіт про матеріали
досліджень за травень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і
соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані
на базі панелі.
3. Інформація щодо
рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості
банеропоказів у травні 2015.
4. Щодо досліджень
ринку інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя 2015 р.
5. Різне.
Рішення
1. Результати установчого
дослідження української інтернет-аудиторії за травень 2015 р..
Слухали: І.Дубінського.
Вирішили:
Інформацію
взяти до відома. Рекомендувати І.Дубінському сегментувати категорії інтернет-користувачів за віком 45-64, 65+ та прорахувати
пенетрацію для цих вікових груп.
2. Звіт про матеріали досліджень
за травень 2015 р.: дані про відвідуваність
сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів
інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
Слухали: І.Дубінського.
Вирішили:
Інформацію
взяти до відома. Доручити виконавчому
директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
3. Інформація щодо рейтингів брендів банерної
інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у травні 2015
Слухали: І.Дубінського.
Вирішили:
Інформацію
взяти до відома. Доручити виконавчому
директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
4. Щодо досліджень ринку
інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя 2015 р.
Слухали: В.Куковського.
Вирішили:
4.1.
Рекомендувати Робочій групі з розробки Глосарію сфери інтенет-реклами
продовжити роботу з визначення автоматизованих систем продажу медійної
інтернет-реклами (автоматизованих розміщень медійної інтернет-реклами в
Уанеті).
4.2.
Рекомендувати Робочій групі з розробки Глосарію сфери інтенет-реклами
опрацювати визначення для PR-подібних
матеріалів (адверторіалів, прес-релізів, тощо), які потрапляють в сегмент
медійної інтернет-реклами, а також визначення т.зв. «джинси».
4.3. Вважати доцільним проведення
дослдіження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя
2015 р. в 2 етапи з орієнтовними датами: 1 етап 21.07.2015, 2 етап – 4.08.2015.
4.4. При проведенні дослідження взяти за
основу методику та формат опитування, який використовувався при проведенні
дослідження за 2014 р.
4.5.
Взяти за основу списки учасників дослідження (додається). Доручити
В.Куковському звірити списки digital-агентств
з переліком учасників UDAC. Запропонувати
членам Комітету до 15.06.2015 запропонувати
можливі доповнення до списків учасників
дослідження.
4.6.
Звернутись до Юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» з пропозицією
продовження співробітництва щодо обробки матеріалів дослідження у
конфіденційному режимі.
5. Різне.
Слухали: В.Куковського.
Вирішили:
Провести наступне засідання
Комітету 09.07.2015 р. о 10:00 в офісі ІнАУ.
Всі рішення прийнято консенсусом.
|