Протокол засідання Комітету від 19.01.2016 р.Засідання Комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами 19.01.2016 р. м. Київ Учасники засідання:
Порядок денний засідання 1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі. 2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2015. 3. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2015 р. 4. Різне. Рішення 1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі. 2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2015. Слухали: І.Дубинського. Вирішили по питанням 1-2: Взяти до відома матеріали досліджень за грудень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі та інформацію щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2015. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію. 3. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2015 р. Слухали: О.Яценка, М.Коміссарука, В.Куковського, членів Комітету. Вирішили: 3.1. Взяти за основу пропозиції для Глосарію щодо визначення автоматизованих систем продажу медійної інтернет-реклами (автоматизованих розміщень медійної інтернет-реклами в Уанеті). Programmatic – автоматизований процес купівлі-продажу реклами у цифрових медіа у режимі реального часу через RTB-протокол з використанням даних та алгоритмів для кожного окремого показу Приклади: · зі сторони покупця – розміщення реклами через DSP (наприклад, C8 DSP, DoubleClick Bid Manager, GetIntent DSP, Mail.ru DSP, Rontar, RTB-Media, RTB House) · зі сторони продавця – автоматизований викуп реклами зі сторони DSP (див. вище) або SSP (наприклад, AdRiver SSP, C8 SSP, DoubleClick AdExchange, Rontar SSP). 3.2. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 2015 р. в 2 етапи з орієнтовними датами: 1 етап 3-4 лютого 2016 р., 2 етап – 11-12 лютого 2016 р. 3.3. При проведенні дослідження внести зміни до методики та анкет опитування, які використовувались при проведенні дослідження за 1 півріччя 2015 р., з метою оцінки ринку Programmatic, а саме: - визначити усереднену долю закупівель медійної інтернет-реклами через Programmatic у агентств інтернет-реклами (в % від загального обсягу грошей медійної інтернет-реклами) - визначити усереднену долю продаж медійної інтернет-реклами через Programmatic у продавців інтернет-реклами (в % від загального обсягу грошей медійної інтернет-реклами) 3.4. Взяти за основу списки учасників дослідження (додається). Запропонувати членам Комітету до 22.01.2015 запропонувати можливі уточнення до списків учасників дослідження. 3.5. Доручити Виконавчому директору ІнАУ звернутись до Юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» з пропозицією продовження співробітництва щодо обробки матеріалів дослідження у конфіденційному режимі. 4. Різне Слухали: В.Куковського. Вирішили: Провести наступне засідання Комітету разом з підведенням підсумків досліджень 12 лютого 2016 р. о 10:00. Всі рішення прийнято консенсусом.
|