Протокол засідання Комітету від 07.12.2016Засідання Комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами 07.12.2016 р. м. Київ Учасники засідання:
Порядок денний засідання 1.
Звіт про матеріали досліджень за листопад 2016 р.: дані про відвідуваність
сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів
інтернет-сайтів, отримані на базі панелі. 2.
Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником
кількості банеропоказів у листопаді 2016. 3.
Щодо рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ та жіночих веб-сайтів за
листопад 2016. 4.
Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р. 5.
Різне. Рішення 1. Звіт про
матеріали досліджень за листопад 2016 р.: дані про відвідуваність сайтів і
соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів,
отримані на базі панелі. 2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної
інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у листопаді 2016. Слухали: І.Дубінського. Вирішили: Взяти до відома матеріали досліджень. Доручити Виконавчому
директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію. 3. Щодо рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ
та жіночих веб-сайтів за листопад 2016. Слухали: І.Дубінського, членів Комітету. Вирішили: 3.1. Взяти до відома матеріали
досліджень. 3.2.
Доручити В.Куковському оприлюднити рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за листопад 2016. 3.3. Доручити В.Куковському направити
запити до суспільно-політичних інтернет-ЗМІ, щодо яких були сформованы
зауваження в ході розгляду, з пропозицією до кінця грудня надати відповідну
інформацію по суті зауважень (щодо відповідності встановленому Комітетом
визначенню суспільно-політичних інтернет-ЗМІ: власний контент, наявність
редакції тощо). 3.4. Запропонувати І.Дубінському до наступного
засідання Комітету надати пропозиції до рейтингу жіночих веб-сайтів, які мають
не менш ніж 2/3 жіночої аудиторії. 4. Щодо досліджень ринку
інтернет-реклами за підсумками 2016 р. Слухали: В.Куковського, членів Комітету. Вирішили: 4.1. Вважати доцільним в ході досліджень ринку
інтернет-реклами за підсумками 2016 р. визначити ринкові долі сегментів медійної
інтернет-реклами окремо для мобільних та десктоп-пристроїв. 4.2. На наступному засіданні Комітету при обговоренні питань проведення досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р розглянути шляхи розширення участі у досліджені digital-агентств. 5. Різне. Слухали: В.Куковського. Вирішили: 5.1. Провести наступне засідання
Комітету 17 січня 2016 р. о 10:00. 5.2. На наступному засіданні Комітету
розглянути питання про припинення членства в Комітеті членів Комітету, які
були відсутні на трьох засіданнях Комітету поспіль відповідно до п. 3.5 Положення про Комітет. Всі рішення прийнято консенсусом. |