Протокол засідання Комітету від 09.12.2015Засідання Комітету Інтернет Асоціації України з питань інформаційно-комунікаційних технологій в освіті 09.12.2015 р. м. Київ Учасники засідання:
Порядок денний засідання Щодо проведення Конкурсу
на кращий веб-сайт навчального закладу (формат і терміни проведення, журі,
положення про конкурс, зразки заявки та анкет, тощо). Рішення Щодо проведення Конкурсу на кращий веб-сайт закладу освіти(формат
і терміни проведення, журі, положення про конкурс, зразки заявки та анкет,
тощо). Ухвалили: 1. Рекомендувати Правлінню ІнАУ
прийняти рішення про підготовку та проведення Конкурсу на кращий веб-сайт навчального
закладу (організатори – ІнАУ та МОН) протягом грудня 2015 р. – березня 2016 р.
з підведенням підсумків конкурсу у березні 2016 р. 2. До 11.12.2015 р. внести необхідні зміни до
Положення про конкурс (додається) на надати його для затвердження Правлінню
ІнАУ. 3.
Рекомендувати календарний план проведення Конкурсу на кращий веб-сайт навчального
закладу: · 16.12.2015
– 25.12.2015 – розсилка пропозицій про участь у Конкурсі навчальним закладам; · 18.01.2016
– 22.01.2016 – повторна розсилка пропозицій про участь у Конкурсі навчальним
закладам; · до
15.02.2016 – прийом та опрацювання заявок на участь у Конкурсі від навчальних
закладів; · 16.02.2016
– 21.02.2016 – опрацювання заявок методом вебометричного аналізу; · 22.02.2016
– 15.03.2016 – розгляд заявок членами незалежного журі, підбиття
підсумків · Період
весняних шкільних канікул 2015/2016 навчального року (остання декада березня
2016) – проведення процедури нагородження переможців. 4. Запропонувати членам Комітету,
які представляють Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС
України та профільні ЗМІ, розглянути можливість проведення інформування про Конкурс
та розсилку пропозицій про участь у Конкурсі навчальним закладам. 5. Доручити адміністрації ІнАУ до
11.12.2015 опрацювати google-форму для заповнення анкет учасників конкурсу
(відповідальний – В.Куковський), а також
форму заявки. Всі рішення прийнято
консенсусом.
|